ایران کراکر

ایران کراکر

نفوذ و ضد نفوذگری
ایران کراکر

ایران کراکر

نفوذ و ضد نفوذگری

پاسخ به سوال sakht cracer

خب در حال حاظر درت دست سایت های دیگس پس من نمیتونم اینجا کراکر قرار بدم چند تا هم درخواست کراکر بود که گفتم نمیتونم کمکتون کنم ولی خب شمارم تو پروفایلم هست اگه خواستین میتونم راتون پست کنم این برنامه هارو!

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق بی کس شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 20:02 http://www.fatemeh-h.blogfa.com

سلام
و قسم به عشـــــــــــق
و قسم به روزی که تنهایت میگذارند و به روزی که عاشقت میکنند و عاشقت میشوند و روزی که دلت را میشکنند و روزی که عهد کرده بودند تنهایت نگذارند

کجایی حسین؟؟؟؟کجایی که از صبح گوشیت هم خاموشه؟؟؟؟
کجایی که دیگه طاقتم تموم شد..........
اخه چرا گوشیت رو خاموش میکنی؟؟؟؟؟؟
چرا اخه؟؟؟؟؟؟؟خواهشا روشن کن خسته شدم ازبس شب ها زنگ زدم و خاموش بودم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.