ایران کراکر

ایران کراکر

نفوذ و ضد نفوذگری
ایران کراکر

ایران کراکر

نفوذ و ضد نفوذگری

هک ای دی فیسبوک کاملا واقعی!

سلام خدمت دوستان عزیزم!

ب هک ای دی فیسبوک در خدمت شما هستیم!

چگونگی هک رمز عبور فیس بوک؟ برای هک کلمه عبور فیس بوک از وب سایت ما مراحل آسان زیر را دنبال کنید.اول. این ممکن است برای هک هر حساب علت فیس بوک برخی از پروفیل های خوبی محافظت می شود. بنابراین، ما را تضمین نمی کند که ما می توانیم 100٪ از پروفیل های فیس بوک درخواست هک. با این حال، 95-97٪ از حملات هک ما موفق هستند!دوم. شما نیاز به پیدا کردن مشخصات دقیق فیس بوک است که شما می خواهم ما را به هک. وجود دارد دو راه - جستجو بر اساس شناسه (شماره) و یا جستجو توسط نام کاربری. پس از شناسایی آنچه حساب می خواهید ما برای هک، شما می توانید یک نظم هک محل و تیم هک ما کار خود را شروع خواهد شد.سوم. شما می توانید رمز عبور فیس بوک هک که مورد درخواست شما تنها پس از پرداخت خود را دریافت ما را دریافت کنید. پیشنهاد ما چند گزینه های پرداخت مختلف و شما می توانید یکی از شما ترجیح می دهند را انتخاب کنید. توجه: وقتی که وضعیت هک بار خوانده شده "رمز عبور آماده!" به این معنی که رمز عبور فیس بوک با موفقیت هک شد، و دو توسط تیم هکرها قرار گرفت. این حساب نمی تواند هک شود تا وضعیت هک بار خوانده شده "رمز عبور آماده است."

 


در نهایت. حالا که شما رمز عبور فیس بوک، چه باید بکنید بعدی؟ تیم هک ما غیر فعال همه اطلاعیه های امنیتی برای پروفایل فیس بوک را هدف قرار، بنابراین صاحب نمی خواهد مطلع شود که شخص دیگری است با استفاده از رمز عبور خود، حداقل نه در ابتدا. با این حال، انجام نمی شود بیش از حد بی پروا! این سخت است نه برای صاحب پروفایل فیس بوک واقعی برای توجه کنید که چیزی عجیب و غریب است که در اگر و زمانی که شما شروع به تغییر هر گونه اطلاعات آیا پیام های خوانده نشده در حساب نمی خواند، حذف هر گونه پیروان، و یا ارسال پیام های خود را! مالک به راحتی تشخیص دهند که رمز عبور فیس بوک هک شده است و رمز عبور بسیار سریع تغییر خواهد کرد!
علاوه بر این، یک بار یک رمز عبور هک شده است، آن را بسیار سخت به آن هک دوباره.کاربر معمولا یک رمز عبور امن تر برقرار می کند. این بسیار مشکل تر است برای هک رمز عبور فیس بوک برای بار دوم، پس مراقب باشید که رمز عبور شما دریافت و انجام هر گونه تغییرات به حساب را ندارد.

خب به خاطر فیلترینگ هایی که روی سایت های ما به خاطر گذاشتن همچین مطالبی اعمال میشه ما ترجیه دادیم از یه سایت خارجی برای این کارمون استفاده کنیم!


http://hacking-facebook.com/


با این لینک شما میتونید یکی از معدود هکر های ای دی های فیسبوک بشید!