ایران کراکر

ایران کراکر

نفوذ و ضد نفوذگری
ایران کراکر

ایران کراکر

نفوذ و ضد نفوذگری

نود 32 آنتی ویروس قدرتمند و پرطرفدار , سریعترین و موثرترین سیستم امنیتی , نرم افزار آنتی ویروس و برنامه ضد فایل های جاسوسی در جهان است.

این توضیح شرکت ESET در مورد برنامه نود 32 بود که به زبان فارسی ترجمه شده است.

آنتی ویروس NOD32 در کنار ماهیت ضد ویروس بودنش ماهیت ضد برنامه های جاسوسی نیز دارد. سایت آلورشاپ نیز دانلود نود 32 را به شما عزیزان پیشنهاد می کند. همچنین نام کاربری ( username ) و رمز عبور ( password ) جهت بروزرسانی آنلاین در فهرست ها کناری سایت در دسترس عموم قرار دارد.

نرم افزار NOD32 Antivirus یک محافظ سریع و کارا را در اختیار شما قرار می دهد که در عین قدرتمند بود بسیار ساده و ایمن است و از انتشار ویروس در رایانه شما جلوگیری می کند. سیستم هوشمند پیش گیری از ویروسی شدن حملات را متوقف می کند و از اجرا شدن نرم افزار های نا خواسته و بدافزارها شما را مصون می کند.

مزایای این ورژن:

نصب سریع و به روز رسانی ساده ، اشغال حافظه کمی از CPU ، به روز رسانی اتوماتیک ، قابلیت ذخیره فایل های Update شده این نرم افزار برای استفاده در دفعات بعدی و یا در کامپیوترهای دیگر ، عدم ایجاد مزاحمت در هنگام اجرای برنامه ها ، سازگار با Crack نرم افزارها ، سازگار با شبکه و Uninstall ساده ، توانایی غیرفعال کردن برنامه.

معایب این ورژن:

عدم توانایی بالا در شناخت و حذف Trojan ، عمر کوتاه Username و Password ها جهت به روز رسانی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.