ایران کراکر

ایران کراکر

نفوذ و ضد نفوذگری
ایران کراکر

ایران کراکر

نفوذ و ضد نفوذگری

تیم ایران کراکر

من اطلاعات مربوط به این نرم افزار ها رو در اختیارتون گذاشتم ولی توضیح زیادی در مورد هیچ کدوم اینا نذاشتم وفقط به صورت مختصر براتون معرفی این نرم افزار ها رو ذاشتم هر کسی در نصب هر کدوم از این نرم افزار ها اشکالی داشت.برام مشکلشو تو نظرات بذاره تا من بتونم به مشکلش رسیدگی کنم قول میدم در عرض کم تر از 2 روز مشکل شخص رو برطرف کنم.در ضمن برای برنامه نویسی عجله نکنید.

برنامه نویسی کاری نیست که به این راحتی بشه کردش و من هم نمیتونم تمام اطلاعات برنامه نویسی رو اینجا بنویسم ولی هر کسی بخواد میتونم منابئی رو بهش معرفی کنم تا بتونه برنامه نویسی کنه در ضمن از کسایی که نظر دادن کمال تشکر رو دارم!

در ضمن این وبلاگ که میبینید توش خبری از هیچ تبلیغاتی نیست به این خاطره که من فقط برای افزایش آگاهی کاربرای اینترنت و افزایش امنیت اونها اینجام!

با تشکر از همتون!!!!!!!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.